środa, 17 lutego 2016

Recenzja: Paleta 77 Cieni perłowych od Gianni Rotti.

Cześć. Jest to mój pierwszy blog i w pierwszym poście chciałabym zaprezentować paletę cieni mało znanej firmy. Są to perłowe cienie, jest ich 77. Trochę wahałam się przed kupnem tej palety, ponieważ jej cena nie przekracza 30 złotych. Wiele osób twierdzi, że im tańszy kosmetyk, tym gorszy, a tak naprawdę tanie kosmetyki potrafią bardzo zaskakiwać. Jest to moja pierwsza paleta, w jaką się zaopatrzyłam na początku przygody z makijażem.


Opakowanie jest wykonane z czarnego plastiku, z początku ciężko jest je otworzyć, jednak gdy nabierze się wprawy i własnego sposobu na otwarcie go, jest łatwiej. Paleta zawiera dwa aplikatory. Niestety nie mam zdjęcia palety nieużywanej, tuż po otwarciu, dlatego pozwolę sobie wstawić zdjęcie ze strony internetowej.
A poniżej wstawiam zdjęcie palety już trochę zużytej w świetle dziennym i sztucznym:

 Jak widać, na niektórych cieniach są małe, białe kropeczki. Jednak nie zauważyłam, by psuło to kolor cienia, żeby były przebłyski, lub coś w tym rodzaju. Mnie to nie przeszkadza, cień jest dalej w swojej barwie. Poniżej wklejam ich zdjęcie z bliska.

PLUSY:
+ ładna, przejrzysta kolorystyka cieni
+ duża gama kolorów i odcieni
+ utrzymują się do 6-8h bez użycia bazy, z bazą nawet do 14-16h!
+ wyraźnie i ładnie wyglądają na powiece
+ cena

MINUSY:
- cienie się kruszą i rozsypują na powiekę i oczodoły
- cienie są słabo napigmentowane
- konsystencja jest sucha
- nie nadają się do nakładania aplikatorem (chyba, że ktoś nie ma wygórowanych oczekiwań do nakładania cieni to i aplikator z gąbeczką na końcu da radę)
- słaba dostępność, brak palety w drogeriach i duetach kosmetycznych

PODSUMOWANIE:
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z makijażem, urozmaicaniem swojego makijażu cieniami, nie chcesz wydawać dużo pieniędzy, a chcesz mieć dużo kolorów w swojej palecie, którą chcesz zakupić - śmiało możesz się na nią skusić. Paleta spełnia swoje wymagania, nadaje powiekom ładnych barw i co najważniejsze, dość długo się utrzymuje. Moja ocena tej palety wynosi 6/10.


Mam nadzieję, że recenzja pomogła Ci w podjęciu decyzji, jeśli masz na myśli zakup jakiejś palety na początek, lub nawet tej. W następnym poście przedstawię kilka makijaży przy użyciu tej palety. 

1 komentarz:

  1. uu ładna paleta :):)
    na pewno można nią zdziałać cuda :D

    zapraszam do siebie : http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń