czwartek, 24 marca 2016

Receznja zestawu do konturowania z KOBO.

Cześć! Dawno mnie tutaj nie było - dużo problemów, które się zwaliły na głowę, poprawianie ocen, brak dostępu do komputera w ostatnim czasie... przez to małe urwanie głowy trochę zaniedbałam swojego bloga. Ale teraz są święta, niedługo kwiecień, koniec roku i też będę miała dużo czasu, aby więcej blogować.
Ale teraz przejdźmy do sedna! :)

Ostatnio w moje ręce wpadł produkt firmy KOBO, a mianowicie zestaw do konturowania twarzy, który widzicie na zdjęciu obok.

Początkowo nie byłam do niego przekonana, a nawet trochę bałam się zacząć z nim "przygodę" - czułam jakąś niepewną rękę. Ale napotkałam go w drogerii Natura za 19,99zł i skusiłam się. Jak to ja oczywiście, nie mogłam się oprzeć aby od razu nie spróbować z nim zabawy.

Produkt ma kremową konsystencję i ładnie rozprowadza się po twarzy. Nie trzeba nakładać go nie wiadomo ile na twarz, aby zobaczyć ładne efekty.






Ja do konturowania osobiście użyłam najjaśniejszego odcienia i dwóch odcieni brązu, jaśniejszego i ciemniejszego. Na mojej twarzy panuje trochę artystyczny nieład, ale nie ma to znaczenia, ponieważ i tak rozprowadza się to po twarzy gąbeczką, czy pędzlem.


Efekt końcowy:



OCENA PRODUKTU: 
 Kremowa konsystencja ułatwia rozprowadzanie, długo utrzymuje się na twarzy, kolory dostosowane do każdego odcienia skóry, bardzo dobra cena, dobry jakościowo. 
9/10 
  

Miłego dnia życzę oraz szczęśliwych i spokojnych świąt spędzonych w gronie rodzinnym! :*

10 komentarzy:

  1. Od dluzszego czasu szukam czegos dobrego do konturowania i chyba znalazlam, pytanie czy to byla promocja czy to normalna cena? Na pierwszym zdjeciu wygladasz jakbys wybierala sie na jakies halloween :D bez obrazy oczywiscie bo jestes b.ladna :) ^^ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalna cena, jeszcze zależy w jakiej drogerii, ale cena się waha od 19,99 do 24,99. Ostatnio była promocja w Naturze i kosztowały te zestawy 11,99zł. :)

      Usuń
  2. Chciałabym go zakupić ponieważ jest dość ciekawy. Ale niestety nie jest mi po drodze do drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie wiedziałam, że Kobo ma taki produkt!!!! :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie ostatnio widzialam w Naturze ten produkt i zastanawialam sie nad kupnem. Fajnie, ze trafilam te recenzje:)

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/03/what-id-wear-4.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio gdy byłam w naturze bardzo kusiło mnie, żeby kupić ten zestaw z Kobo i żałuję, że jednak zrezygnowałam. Muszę koniecznie się po niego wrócić, Twoja recenzja mnie przekonała na 100% :)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam prasowany puder do konturowania i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie zaciekawił mnie ten produkt, hmm może się skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam przyjemności stosować produktów do konturowania twarzy , bardzo chętnie zakupię kosmetyk i z przyjemnością się tego nauczę :)

    OdpowiedzUsuń