sobota, 20 lutego 2016

That's what makes you beautiful!


Cześć i czołem! Tak jak obiecałam w poprzednim poście, chcę Wam zaprezentować kilka zestawień kolorów i kilka makijaży wykonanych za pomocą palety 77 perłowych cieni od Gianni Rotti. 
 Każdy makijaż wykonywany był jednego dnia, stąd też cień na rzęsach, ponieważ nie zmywałam rzęs by po raz kolejny znów je malować. Tak jak wspominałam w poprzednim poście - cienie są bardzo kruche i rozsypują się, stąd moje rzęsy w tak opłakanym stanie.
Zapraszam do obejrzenia!

~*~

 Zestawienie fioletowego cienia wraz z pomarańczowym, z niewielką nutą koloru jasnej żółci.







 Klasyczny beż i lekki brąz.



Niebieskości;
 z nutą koloru morskiego w kącikach i przy linii rzęs.






Ciemna zieleń. 




Odcienie różu.






Odcienie niebieskiego w połączeniu z żółcią: 






Dziękuję za przeczytanie i obejrzenie posta.
Miłego dnia! :*

4 komentarze:

  1. Śliczne zestawienia kolorów.
    Jak napisałaś, że przedstawisz kilka makijaży, myślałam, że będzie przedstawiona cała twarz i na niej oprócz cieni jeszcze jakaś pasująca szminka.
    Ogólnie fajny post i ciekawy pomysł aby zaznacz słowo "żółty" na żółty kolor :)

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myślałam nad tym, ale nie wiem co odwiodło mnie od tego pomysłu. W następnym poście na pewno postaram się, aby było widać całą twarz.
      Pozdrawiam i odwiedzam Twój blog. :)

      Usuń
  2. Osobiście bardziej bym "zblendowała" kolor na załamaniu powieki, dzięki czemu pozostawiasz taką fajną mgiełkę koloru i wygląda to znacznie naturalnie bez przerysowanego efektu :) Dodatkowo lepiej bym przygotowała obszar okolic oczu do tego typu makijażu. Moim skromnym zdaniem nie powinno być widać żadnych zaczerwień i przebarwień bo to odwraca uwagę od kluczowego makijażu oka (no chyba, że mnie coś komputer przekłamuje) ;) Trzymam kciuki za Twoje postępy! Buziaki :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady i obiektywną ocenę! Pozdrawiam ciepło. :)

      Usuń