wtorek, 23 lutego 2016

The monsters running wild inside of me..

Cześć! Dziś przychodzę do Was z zupełnie innym postem. Zakładając tego bloga, nie do końca byłam pewna, czy znajdą się tutaj posty jedynie w tematach wizażu, makijażu, recenzji. Cały czas przychodzą mi do głowy nowe pomysły, nowe idee, które chciałabym wpleść w swojego bloga, urozmaicić go, nadać mu sensu. Chcę, by ten blog był przydatny wielu osobom, w wielu różnych kwestiach. Chcę, by był odbierany jako pomoc, inspiracja, coś ładnego, nowego. Mam nadzieję, że podołam temu zadaniu!
Jakiś czas temu, udałam się na zdjęcia. Nie jakieś pierwsze lepsze, robione aparatem z telefonu, czy jakimś starym sprzętem. Wszystko pięknie, profesjonalnie, a ja bardzo dumna i zadowolona. Chciałabym Wam zaprezentować kilka zdjęć, które udało mi się zdobyć z tej sesji. Będzie to mała zapowiedź, ponieważ czeka mnie jeszcze więcej zachwytu i zadowolenia. Nie mogę się doczekać. 
A oto przygotowania:


 Było okropnie zimno, wszystko odmarzało, począwszy od kończyn dolnych, po górne i nawet po twarz! Ale spięłyśmy się i dałyśmy radę!


 Potem zrobiło się już trochę cieplej i można było się troszkę porozbierać. Oczywiście tylko troszkę, żeby zaraz nie złapać jakiejś choroby, grypy, czy przeziębienia!



 Wyszło nawet słoneczko.


 Zdjęcia wykonały: Arleta S. FANPAGE i Agnieszka P. FANPAGE
Makijaż: Arleta S.


Trzymajcie się CIEPŁO! 

12 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia ♥

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj znać u mnie w komentarzu :) Pozdrawiam.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne zdjęcia czekam na więcej pozdrawiam http://heinpsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjecia i cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne zdjęcia czekam na więcej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, zdjęcia wyglądają jak z jakiejś bajki, są cudowne! Jesteś bardzo fotogeniczna i pięknie pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjecia i ladniutkie oczka masz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia :)
    http://me-beauty-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa sesyjka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jak ja bym chciała mieć taką sesje, zdjęcia wyglądają jak profesjonalne, mam pytanie obrabiasz gdzieś zdjęcia? jak tak to gdzie?

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiane miałam przez dziewczyny, które robiły mi te zdjęcia. :)

      Usuń
  10. Zdjęcia jak i post świetne :)

    OdpowiedzUsuń