czwartek, 25 lutego 2016

Recenzja palety Queen Style 96 Eyeshadow + makijaże.

Cześć i czołem! 
Dziś zapraszam Was na recenzję palety Queen Style 96 Eyeshadow.

Mam ją już około dwóch tygodni. Zamówiłam ją z allegro przecenioną z 35 zł. Jak na początki swojej przygody z makijażem uznałam, że będzie w porządku. Nikt chyba nie zamówiłby czegoś drogiego nie mając pewności, czy posłuży mu na dłużej i czy będzie w stanie ładnie się pomalować, czy nawet kogoś. Ale przejdźmy do sedna sprawy.

Opakowanie: wykonane z plastiku, dość solidnego. Trochę ciężko jest je otworzyć, jednak to nie stanowi żadnego większego problemu. Opakowanie bardzo mnie zachwyciło - nic nie lata, nie odpada, nie rusza się. Otwiera się na jaką płaszczyznę tylko mamy ochotę. Posiada w środku dość spore lusterko. Opakowanie wygląda również ładnie na zewnątrz, co ukazuje powyższe zdjęcie.


Tak wygląda tuż po otworzeniu. Paleta ma bardzo wiele kolorów i odcieni.

 Posiada dwa aplikatory z gąbeczkami, mi osobiście nie przydają się do niczego, bo takich nie używam i według mnie ciężko jest rozprowadzić ładnie cień na powiece. Cienie mają piękne kolory, można łączyć je na różne sposoby z innymi, nie mają problemu ze współgraniem z innym kolorem, nie oddzielają się. Cienie są perłowe. Nie ma ani jednego cienia matowego.

Ocena palety: 8/10

Plusy:
+ bardzo dobrze na pigmentowane
+ nie kruszą się, ani nie rozsypują
+ piękny połysk
+ duży wybór kolorów
+ utrzymują się do 16h  po nałożeniu na bazę (bez bazy niestety nie sprawdzałam)
+ bardzo dobrze rozprowadza się je na powiece

Minusy: 
- brak w palecie odcieni koloru czarnego i szarości
- niewielki wybór brązów
- trochę dużo kolorów, które się powtarzają
Polecam tą paletę w 100%!
 
Przejdźmy do makijaży, które wykonałam za pomocą tej palety.


Dziękuję za przeczytanie i obejrzenie. Jeśli Ci się podobało - zaobserwuj, lub skomentuj.
- Chętnie przejrzę również Twojego bloga.
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Naprawdę długo się utrzymują? :) zawsze jak oglądałam akie paletki na Allegro myslalam, ze nie mogę się po nich dużo spodziewać, ale jak widzę makijaze, które nią wykonalas, to zaczynam się przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, długo się utrzymują. I ładnie wyglądają na żywo. Na moim ig mam krótki filmik jednego oka, gdzie mam makijaż wykonany tą paletą. Oddaje blask cienia i kolory, mniej więcej, bo robiony do sztucznego światła (efekt nudy o 22). Ja też nie miałam przekonania, szczególnie do tych tańszych, ale z tej to jestem okropnie zadowolona! Można się nieźle pobawić i kolory bardzo ładnie wyglądają i łatwo jest je rozprowadzić na powiece, nie ma dużych efektów przejść. :) Polecam. :)

      Usuń
  2. Ale masz zabójcze oczy! Piękne makijaże!

    U MNIE NA BLOGU KONKURS. SERDECZNIE ZAPRASZAM
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli takie makijaże wykonujesz na początku swojej przygody z kosmetykami to szczerze mówiąc nie mogę się doczekać aby zobczyc co będzie później ;) gratuluję zdolności ;)
    Dodaje do obserwowanych ! ;)
    Hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju! To bardzo miłe, naprawdę! Dziękuję Ci, takie słowa motywują najbardziej! :)

      Usuń
    2. To samo miałam napisać! Piękne makijaże :) Co do paletki - szkoda że kolory nie są poustawiane w jakiejś kolejności, tylko tak przypadkowo

      Usuń
    3. Dziekuje Wam! :)
      Tak, masz rację.. trzeba się troszkę naszukać, jednak ten problem jest do przeżycia. :) Miłego wieczoru :)

      Usuń
  4. Ale Ty masz piękne duże oczyyyska!! :)
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne duże oczy, nie spodziewałabym się, że paletką z allegro można stworzyć takie cuda
    ja za to tworzę na kartce z innej paletki, sprawdź jeśli masz ochotę:)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super duża paleta! ilośc kolorów sprawia, ze mozemy eksperymentować z makijażem:) masz piękne oczy:) zapraszam do siebie na konkurs, gdzie tez do wygrania jest paleta do cieni: http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mega piękną dziewczyną. Twój blog jest tak piękny jak ty, trzymam za ciebie kciuki, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny blog, jejku! Uwielbiam takie! Bloguj, ponieważ naprawdę warto.
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż! A co do paletki - osobiście bym sie nie skusila, ponieważ jedyne cienie jakie używam to brązy i beże.
    Pozdrawiam!

    https://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Kochana masz Cudne Oczy!!!
    Rewelacyjna paletka , ma śliczne odcienie !

    Podoba mi się bardzo u Ciebie więc z wielką przyjemnością obserwuję , aby być na bierząco. Zapraszam również do siebie .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń