niedziela, 8 maja 2016

Wake up and make up!

Cześć i czołem! Witam wszystkich po "małej" przerwie. Tak dużo się pozmieniało - ukończyłam szkołę, dostałam pracę, dlatego jest mnie tu mniej. Przez wszystkie obowiązki mam coraz mniej czasu dla siebie, na zrelaksowanie się i oddanie wszystkiemu co kocham. A we wrześniu czeka mnie przeprowadzka! Wrocław: jest tu jakaś blogerka z Wrocławia? :) Ale do rzeczy.
Przygotowałam dla Was posta z kilkoma makijażami, jakie w ostatnim czasie udało mi się wykonać. Czuję, że robię lekki progres w tym kierunku co mnie niezmiernie cieszy, cały czas się uczę i zdobywam nowe doświadczenia i umiejętności.
Na dodatek mamy już piękny maj. Oczywiście ja majówkę spędziłam w domu, odpoczywając. Nie miałam konkretnych planów. A jak Wasza majówka? :) I życzę powodzenia wszystkim maturzystom przy pisaniu rozszerzeń i ustnych! Na jakie studia się wybieracie lub na jakich już jesteście?

Pierwszy makijaż w złotych barwach, lekko połyskujących - delikatny makijaż idealny do pracy, do noszenia na co dzień. Dolna powieka delikatnie podkreślona fioletowym cieniem.



 Na kolejny ogień idzie makijaż w imprezowych klimatach, mocno podkreślone oczy i lekki akcent na usta. 


Tu z kolei wzięło mnie na szaleństwa. Chciałam poćwiczyć technikę kredki, cieniowanie, etc. Nie do końca jestem zadowolona z efektu końcowego, jednak nie ma co - praktyka czyni mistrza! :) 


I to makijaż z dziś, widzę u siebie mały progres i wierzę, że z każdym dniem będzie coraz lepiej i dojdę w końcu do celu i spełnię marzenia! 


Cieszę się, że dobrnęłaś już do końca! Mam nadzieję, że niektóre przypadły Ci do gustu, spodobały się. Jeśli masz dla mnie jakąś radę - zostaw ją w komentarzu. Dziękuję i miłego dnia życzę, do następnego posta! :)

1 komentarz:

  1. Również ukończyłam szkołę, ale jestem niestety w trakcie matur, a potem również idę do pracy. Ciężko jest wszytko ze sobą pogodzić. :/
    Kreatywne makijaże!


    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń